Over Van Gent

In 1989 is de basis gelegd voor het huidige kantoor Van Gent. Aan de keukentafel startte de oprichter, Jan van Gent, met zijn eerste werkzaamheden voor cliënten. Al snel is de keukentafel te klein voor alle aangiftes, jaarrekeningen en loonstroken. Na enkele jaren neemt Jan samen met Antie (inmiddels is zijn dan ook nauw betrokken bij het voeren van salarisadministraties) het besluit om verder te gaan als echte ondernemende Renswoudenaren. Eerst nog enkele jaren aan Overbosch, maar al snel met een kantoor aan de Nijborg. In 2000 wordt het huidige kantoorpand gebouwd, aan de Utrechtseweg 18.

Inmiddels, bijna 30 jaar na oprichting, biedt Van Gent Administratie & Belastingadvies B.V. nog steeds ondersteuning op diverse gebieden rondom de verwerking van financiële administraties, aangiftes en salarisverwerking. Dit varieert van het verwerken van financiële administraties en het oplossen van financieringsvraagstukken tot en met het opstellen van fiscale aangiften. Dit alles doen wij met ambities, maar blijven wel met twee benen op de grond. Passend bij de lokale ondernemer, ondernemers met ambities en vooral ondernemers met de menselijke maat. We bieden ervaring en rust!

Het kantoor biedt een lage drempel. “Iedere ondernemer heeft recht op zijn accountant/adviseur”: aldus Jan. We bieden ondersteuning op diverse gebieden rondom de verwerking van financiële administraties, aangiftes en salarisverwerking. Dat doen we met overtuiging en toewijding en altijd met het belang van de ondernemer voorop.

Waarom kiezen voor Van Gent

Kiezen voor een advieskantoor is niet makkelijk, het benoemen van onderscheidende van het kantoor evenmin. Wel durf ik te stellen dat de kernwaarden en normen die we uitstralen benoemd mogen worden en dat ze er mogen zijn!

Persoonlijke aandacht

Voor al onze cliënten geldt dat we hen persoonlijke aandacht geven, of het nu gaat om de jaarrekening van de onderneming, tussentijdse cijfers of een lastige vraag. Wij maken tijd voor de bewuste “bak koffie”.

Veiligheid & privacy

Of we nu in op traditionele weg, of via het web met u communiceren, wij waken over uw financiële situatie. Dit blijft binnen ons kantoor. Geheimhouding staat als kernwaarde hoog in ons vaandel!

Transparante kosten

Zowel onze eigen kosten, als die van ingehuurde specialisten worden transparant aan u gefactureerd. We verbergen ons niet achter wazige facturen en/of onduidelijke afspraken.